6 kroków SEO, które pomogą projektom uzyskać więcej kliknięć z wyszukiwarek

Promowanie witryn informacyjnych lub komercyjnych w burżuazji jest bardzo trudne. Nawet webmasterzy z bogatą wiedzą i dużym doświadczeniem w Runecie często mają problemy w konkurencyjnych niszach na Zachodzie. 

Sekret udanej promocji tkwi w drobiazgach. Konieczne jest stopniowe ulepszanie projektu i nie relaksowanie się, gdy pojawią się pierwsze korki i dobre pozycje. Wyszukiwarki preferują witryny, które są stale aktualizowane i w pełni ujawniają zamiary użytkowników. 

Dokonaliśmy wyboru przydatnych rekomendacji, które zwiększą liczbę kliknięć z wyszukiwarek i pomogą rozwiązać problem ze stagnacją ruchu na starych witrynach.  

Tworzenie i optymalizacja treści wizualnych w serwisie i witrynach zewnętrznych 

Treść wizualna to podstawa, na której opiera się udany projekt. Jeśli podążasz za łańcuchem, to okazuje się, że pozycje w wyszukiwarkach zależą od jakości treści, a najlepiej sprawdzają się artykuły z dużą ilością elementów wizualnych.  

Zagraniczne pozycjonowanie różni się od promocji w wyszukiwarkach w Runecie. Na Zachodzie wynik sukcesu zależy od uznania projektu i od tego, jak skutecznie zespół zbudował interakcję z zewnętrznymi witrynami. 

Promocja na Zachodzie

Fajna treść wizualna nie tylko dobrze wpływa na czynniki behawioralne, ale także tworzy pozytywny wizerunek w witrynie. Użytkownicy ponownie publikują infografiki i tabele, zasoby stron trzecich dodają Twoje obrazy do swoich artykułów i zapewniają linki zwrotne.  

Ta metoda jest idealna dla webmasterów, którzy nie mają doświadczenia w promocji na Zachodzie. Nie wiedzą, gdzie kupić linki lub budżet jest zbyt mały, aby zbudować profil linków z zakupionymi linkami zwrotnymi. Możesz zainwestować w prezentacje, infografiki, listy kontrolne i inne formaty, aby zdobyć uznanie odbiorców i uzyskać naturalne wzmianki z innych witryn.  

Skorzystaj z  ulepszonej techniki Skyscraper  autorstwa znanego zachodniego eksperta SEO Briana Deana, aby poprawić jakość treści i pokonać konkurencję w organicznych rankingach. 

Promocja na Zachodzie

Dbanie o bezpieczeństwo Twojej witryny 

Witryny z niezabezpieczonym protokołem HTTP rzadko pojawiają się w pierwszych wierszach w Google. Według najnowszych danych udział ruchu HTTPS od dawna przekracza 90%. Przedstawiciele Google wielokrotnie potwierdzali, że posiadanie certyfikatu SSL pozytywnie wpływa na rankingi.  

Bezpieczeństwo użytkowników jest jednym z głównych priorytetów Google. Sensowne jest, aby witryny, które szyfrują dane i szybko dostosowują się do zmian, uzyskują przewagę w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.  

HTTPS nie jest głównym czynnikiem rankingowym, ale służy jako podstawa, która pomaga odbiorcom budować zaufanie do nieznanej witryny. Gdy Chrome nie wyświetla powiadomienia, że ​​witryna jest niezabezpieczona, użytkownicy czują się przynajmniej trochę bezpieczni.  

Oprócz zainstalowania certyfikatu SSL musisz zabezpieczyć swoją witrynę przed cyberatakami. Jeśli zostanie zhakowany i nie będziesz miał czasu na pozbycie się konsekwencji przed przybyciem robotów wyszukiwania, będziesz musiał na chwilę pożegnać się z ruchem ulicznym. Google powiadomi użytkowników, że zasób został zhakowany, a współczynnik konwersji spadnie do zera.  

Bezpieczna witryna

Zwiększ szybkość ładowania stron witryny 

Szybkość ładowania to sprawdzony czynnik rankingowy, który jest kontrowersyjny wśród webmasterów. Oczywiście na razie ten czynnik nie jest największy, ale Google z roku na rok coraz większą wagę przywiązuje do wydajności. 

W 2021 roku zacznie działać nowy współczynnik rankingu  Page Experience , który jest bezpośrednio powiązany z szybkością ładowania strony i użytecznością. Specjaliści Google przeprowadzili szereg badań i odkryli, że szybkie projekty są bardziej popularne wśród użytkowników, a czynniki behawioralne w szybkich witrynach są znacznie lepsze niż w wolnych.  

Wiodąca na świecie wyszukiwarka już dawno przeniosła nowe witryny do indeksowania zoptymalizowanego pod kątem urządzeń mobilnych. Udział ruchu mobilnego stale rośnie, dlatego wszystkie projekty powinny być domyślnie optymalizowane pod kątem szybkiej pracy na urządzeniach mobilnych.  

Zwiększenie prędkości pobierania powinno być priorytetem dla wszystkich webmasterów, którzy chcą zbudować lojalną publiczność dla swoich projektów i konkurować z konkurencją o wysokie pozycje.  

Zwiększ prędkość ładowania witryny

Podnoszenie poziomu wiedzy autorów 

Na Zachodzie autorytatywność zasobu i fachowość autorów odgrywają ważną rolę. W niszach, które mają wpływ na dobrostan finansowy i zdrowie ludzi, algorytmy stawiają wysokie wymagania co do treści.  

Z każdą globalną aktualizacją algorytmu zwiększa się rola EAT i YMYL. Oprócz oczywistych tematów, takich jak medycyna czy  forex , algorytmy obejmują wszystkie strony, które bezpośrednio lub pośrednio wpływają na samopoczucie lub zdrowie.  

Nawet artykuły o wyborze trampek lub akwarium mogą zaszkodzić czytelnikowi, jeśli dokona złego wyboru, kierując się radą niekompetentnego autora. Google ściśle monitoruje witryny w różnych niszach i preferuje projekty, które publikują artykuły eksperckie. 

Autorytet, fachowość i wiarygodność to trzy główne kryteria oceny jakości treści, które zawsze będą istotne. Można do nich dodać wartość dodaną. Jeśli artykuły wykraczają poza standardowe teksty, a odbiorcy otrzymują bardziej przydatne informacje, jest to dodatkowy plus dla projektu.  

Podnoszenie poziomu wiedzy autorów

Aktualizacja treści 

Istnieje wiele treści zoptymalizowanych pod kątem tak zwanych „wiecznych zapytań”. Trudno pokonać zawodników, którzy od lat są w TOP. Większość wyszukiwanych słów ma ograniczoną datę ważności, co oznacza, że ​​ich treść szybko staje się nieaktualna i wymaga aktualizacji.  

Szczególną uwagę należy zwrócić na artykuły o ujemnej dynamice ruchu. Jeśli materiały nie są bogate w wydarzenia, a wskaźniki znacznie się pogorszyły w ostatnich miesiącach, należy dodać nowe dane.  

W konkurencyjnych niszach na Zachodzie właściciele witryn aktywnie inwestują w content marketing. Wiedzą, że jednym z najlepszych sposobów zapobiegania stagnacji ruchu jest publikowanie nowych artykułów i aktualizowanie starych, które dawały ukierunkowane konwersje z wyszukiwarek.  

Przygotowując swoje treści, pamiętaj o korzystaniu z narzędzia Content Explorer Ahrefs. Pomaga znaleźć pomysły na artykuły z różnych nisz i pokazuje, które treści są najlepiej oceniane.  

Jaka treść ma ranking

Korzystanie z prostych technik budowania linków 

Tworzenie linków na Zachodzie  wymaga dużo wysiłku, czasu i pieniędzy. Bez linków zwrotnych z zasobów zaufania i bezpiecznego profilu linków zdobycie wysokich stanowisk w burżuazji jest prawie niemożliwe.  

Początkującym trudno będzie samodzielnie zdobyć linki, ponieważ nie ma znanych wymian, takich jak w Runecie, a w przypadku postów zewnętrznych i gości musisz poprawić umiejętności komunikowania się z zachodnimi webmasterami.  

Jakościowe linki w połączeniu z przydatnymi treściami zdziałają cuda, ale jedno nie działa bez drugiego. Profil linków jest nadal jednym z najważniejszych czynników rankingowych w Google. 

Jeśli nie chcesz zrozumieć zawiłości link buildingu dla burżuazji i zamierzasz zlecić zadanie rzetelnemu wykonawcy – skontaktuj się z  Referr . Zasłużenie nosimy tytuł jednej z najlepszych usług marketingu społecznościowego w WNP, pracujemy w 40 regionach w 10 językach.  

Budynek łącznikowy na zachodzie

Przesłano  

Witryny samoobsługowe są jednym z najbardziej dostępnych źródeł linków. Linki zwrotne z katalogów, ocen, profili społecznościowych i innych zasobów świetnie nadają się do rozcieńczania masy linków i ochrony przed karami za linki SEO.  

W burżuazji jest wiele projektów, w których można umieścić otwarty link do promowanego zasobu i uzyskać nie tylko wagę od dawcy, ale także odpowiedni ruch. Wszystko zależy od podejścia do pracy i umiejętności znalezienia dobrych stron.  

Linki zwrotne z katalogów, ocen, profili społecznościowych

Wybór listy witryn do każdego projektu, biorąc pod uwagę specyfikę rozmieszczenia i monitorowanie obecności linków zwrotnych to rutynowa praca, która zajmuje dużo czasu. Łatwiej jest zlecić to zadanie doświadczonym twórcom linków i obserwować, jak rosną pozycje i ruch.  

Polecający

Praca z dziennikarzami (HARO) 

Dziennikarstwo publiczne jest dobrze rozwinięte na Zachodzie – kiedy ludzie biorą udział w przygotowaniu materiałów. Można to wykorzystać do uzyskania kredytów z zasobów zaufania.  

Z pomocą przychodzi serwis  HARO , który skupia dziennikarzy, liderów opinii i przedstawicieli różnych zawodów. Aby rozpocząć pracę na platformie, musisz się zarejestrować, wypełnić formularz i subskrybować odpowiednie tematy.  

HARO

Codziennie na pocztę będą wysyłane powiadomienia z wyborem zapytań związanych z zainteresowaniami określonymi w ustawieniach profilu. Jeśli uda Ci się złożyć lukratywną ofertę dziennikarzom, możesz uzyskać link z doskonałej jakości zasobów, takich jak Forbes lub Mashable.  

Strategia zepsutych linków 

Uważa się, że ta metoda budowania linków dawno przestała istnieć, ale nadal działa. Istotą tej techniki jest znalezienie zerwanych linków od darczyńców zaufania i zaproszenie ich do umieszczenia linku do ich projektu.  

W takim przypadku nie możesz obejść się bez narzędzi automatyzacji. Konieczne jest sporządzenie listy zasobów tematycznych, przeanalizowanie ich artykułów, wyszukanie niedziałających linków i wysłanie maila do użytkowników odpowiedzialnych za content marketing. 

Metody budowania linków

Blog Referr zawiera  szczegółowy artykuł  na temat zepsutych linków, który został opublikowany w 2016 roku, ale nadal pozostaje aktualny. Jeśli planujesz skorzystać z niestandardowych metod budowania linków, przeczytaj go i zastosuj swoją nową wiedzę w praktyce.  

Sięgać dalej niż ktoś coś 

Outreach to jedno z najbardziej złożonych narzędzi dla twórców linków, którzy do perfekcji opanowali sztukę negocjacji. Aby złożyć dochodową ofertę właścicielom witryn, musisz wiedzieć, które punkty należy „pchać” i rozumieć mentalność zagranicznych użytkowników.  

Jeśli oferujesz webmasterom przydatne artykuły, które harmonijnie uzupełniają ich treść, możesz otrzymać bezpłatny link. Wyobraź sobie, ile pieniędzy możesz zaoszczędzić, korzystając z porad dotyczących tworzenia wysokiej jakości treści wizualnych.  

Zasięg jest jednym z najtrudniejszych narzędzi

Outsourcing marketingu społecznościowego 

Inteligentny marketing społecznościowy przynosi dobre zyski, jeśli jest właściwie stosowany. Linki z forów, stron z pytaniami i odpowiedziami, komentarzy i innych źródeł generują ruch docelowy i budują świadomość marki.  

Aby uzyskać wysokiej jakości marketing społecznościowy, musisz określić, które witryny są idealne dla promowanego zasobu, i zrozumieć potrzeby docelowych odbiorców, aby rozwiązać ich problemy za pomocą przydatnych postów.  

marketing społecznościowy

Marketing społecznościowy pomaga promować wyszukiwania o niskiej konkurencji, osłabia Twój profil linków i buduje pozytywny wizerunek marki. Jest to idealne narzędzie do budowania autorytetu projektu w Internecie.  

Marketing społecznościowy skierowany do osoby polecającej

Outsourcingowy marketing społecznościowy  jest kluczem do skutecznej promocji witryny w niszach o dowolnym poziomie konkurencji. Wybierz kontrahenta w osobie Referr, a szybciej uzyskasz ruch z wyszukiwarek i zbudujesz masę linków.  

Giełdy do umieszczania postów gościnnych 

W 2014 roku były szef Google ds. Spamu internetowego, Matt Cutts, stwierdził, że posty gości nie nadają się do pobierania linków. Minęło wiele lat, a posty gościnne są nadal używane jako jedna z kluczowych metod budowania linków.  

Umieszczanie treści w zaufanych zasobach to świetny sposób, aby poinformować zainteresowaną publiczność o nowym projekcie lub zwrócić uwagę na witrynę, która była promowana od kilku lat, ale nie stała się jeszcze rozpoznawalna. 

posty gości

Głównym problemem webmasterów, którzy chcą umieszczać posty gościnne na zagranicznych stronach, są długie negocjacje i niski współczynnik konwersji. Duże witryny nie pomijają wszystkich artykułów i proszą o dużo pieniędzy za umieszczenie. 

Na Zachodzie giełdy pocztowe gości nie są popularne, więc bardziej opłacalne i łatwiejsze jest korzystanie z usług CIS, które mają witryny dla dowolnego kraju. Collaborator ma wiele regionalnych witryn o dobrej wydajności i przystępnych cenach.  

Katalog witryny współpracownika

Na Zachodzie wypromowanie strony w wyszukiwarkach jest trudniejsze niż w Runecie, ale zdecydowanie nie warto rezygnować z obiecującego rynku ze względu na trudności. Nie oszczędzaj na przygotowywaniu treści, współpracuj z ekspertami, aplikuj o linki w Referr – to recepta na sukces.  

 

Marek Dąbrowski
Marek Dąbrowski
Specjalista ds. promocji
- SEO Blog